Huskeseddel til festen (Uden for hjemmet)

Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på email
Del på print

Lav en Todo-liste til personalet, her skal fremgå, fx tidsplan, jeres ønsker og forventninger til alt fra velkomstsnacks og velkomstdrink,vine til div retter, isvand, hvornår i ønsker kaffe, petit four, chips, klargøring af drinksbuffet, natmad, morgenmad til næste dag m.m. Band/musik, andre indslag som også kordineres i samråd med fx toastmaster. Gerne så udførlig så muligt, da vi vil bestræbe os på i får en fantastisk fest. Send evt gerne Todolisten til Mig/tjenerne dagen før.

Lav en bordplan, hvor vi kan se hvis der er specielkost, nonalkohol, gravide og børn eller gangbesværet eller vi skal
have højstol m.m. klar.

Toastmaster er altid velkommen til at sende planen til os dagen før, og vi er self medgørelige i forhold til impulsive
indslag m.m.

Ting som er gode at medbringe til et festlokale:

  • Mange viskestykker og karklude
  • Sæbe/sulfo og evt børste/stålsvamp
  • Køkkenrulle/toiletpapir
  • Forklæder
  • Affaldssække +Pantsække
  • kaffe /te, (kaffefilter)
  • Sukker-fløde/mælk
  • Salt/peber/tandstikker
  • Lys/lyskæder
  • Ligther
  • Vaser/poser til fx blomster
  • Bøtter til mad/rester
  • Servietter, dug + ekstra , bordkort, menukort, blomster/pynt
  • Evt. Chokolade, chips, småkager, frugt, vin, vand/citrus m.m.,
  • Natmad
  • Håndklæder, toiletpair, håndsæbe og creme, duftpinde
  • Vinåbner
  • Drikkevare, velkomst, isterning, sugerør, pynt, frugt, avec
  • Musik/playliste/ oplader/forlængerledning
  • Massere af plads på køl til maden, evt termokasser/baljer med is til drikkelse
  • Kontanter til fx band, underholdning og personale
  • Gavebog/gæstebog/kuglepen/papir
  • Fakler/lanterner
  • Gode knive i køkkenet
  • Tale/sang/indslag/balloner
  • Kurv til wcet med fx hovedpinspiller, tyggegummi, klar neglelak, strømpebukser, duft, kondomer, læbestift, bind/tamponer, plaster, negleklipper, tandtråd/tandstik, tandpaster. Brillerens, nål/tråd osv.